  • Data: 2020-03-20 14:42:31
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r52bub$dlv$3$C...@n...chmurka.net...

    >IMO nie.
    >W ich zwyczaju leży przesiadywanie staruszków w grupach na zewnątrz i
    >w barach całymi dniami i wieczorami.

    A teraz spiewanie na balkonach ... i rozsiewanie wirusa :-)

    >Tego typu względy kulturowe na pewno mocno się przyczyniły do takiej
    >liczby ciężkich przypadków i zgonów.
    >U nas coś takiego nie istnieje, więc nawet bez żadnych środków
    >ostrożności nie poszłoby to tak ostro.

    A nie pisales, ze kto ma zapasc, ten zapadnie ?
    I co - myslisz, ze nasi staruszkowie sie nie zarażą ... w kosciele, w
    sklepie, u lekarza, od rodziny ... tylko troche dluzej to potrwa niz
    we Włoszech ...

    To juz raczej Johnson lepiej robi, zabraniajac staruuszkom wychodzic.

    J.