  • Data: 2020-03-20 14:59:47
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Co by nie mowic, to w przypadku zjadliwej epidemii izolacja moze byc
    > kluczowa.

    Ale przeciez nie ma izolacji! Ludzie normalnie chodza po ulicach...

    > Umrze rodzina, blok, biuro, wioska, miasteczko - a inni juz nie.
    > Tylko czy ta jest na tyle grozna, zeby az takie srodki wprowadzac, i
    > czy juz nie jest za pozno - bo w kazdej izolowanej grupie moze sie
    > nosiciel trafic.

    kurwa. czy ja mowie po chinsku?
    Ja sie nie pytam czy kwarantanna jest potrzebna czy nie (przynajmniej
    czesciowa), ja sie pytam co daje zamkniecie granicy z Niemcami ktore
    wprowadziły bardzo podobne zasady kwarantanny co my?

    Dlaczego jak pojade z Warszawy do Poznania to jest ok, a jak do Berlina
    to juz nie jest ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz