  • 1. Data: 2012-07-03 19:49:15
    Temat: Jak sensownie zrobić wersję strony na urządzeń mobilnych?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Jak sensownie zrobić wersję strony na urządzeń mobilnych? Kierując się prostą
    chłopską logiką - przygotowałem stronę, której szerokość nie przekracza 200 pix.
    Na prymitywnych telefonach z Symbianem wygląda dobrze. Ale na mądrzejszych z
    Androidem - dupa. Mimo, że ekran ma szer. ok. 240 pix, to telefon tworzy jakby
    wirtualny puplit znacznie większy (ponad 800 pix. szer.) poczym go skaluje do
    ekraniku. W efekcie - wszystko jest mikroskopijne i niewidoczne. Dopiero po
    dotknięciu, czy innej czynności - przechodzi w trym 1:1 i wtedy jest prawie OK,
    tylko pozostaje niepotrzebna możliwość przewijania na boki - a tam przecież nic
    nie ma.

    Próbowałem więc zrobić stronę o szer. ok. 800, czcionki wielkie jak woły, na
    kompie wygląda jak wersja dla niewidzących. Owszem, jest lepiej na Androdach,
    ale znów na innych - nie mieści się i jest brzydko skalowana w dół (jesli w
    ogóle).

    Wiem, że to co chcę osiągnąć jest możliwe, bo widuję takie strony przeglądając
    net telefonem.

    Dzięki za wskazówki,

    latet

  • 2. Data: 2012-07-03 20:04:12
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    Offtrochetopicznie

    http://www.opera.com/developer/tools/mobile/

  • 3. Data: 2012-07-03 22:42:50
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Latet <l...@l...pl> napisał(a)
> [...]
    > ogóle).
    >
    > Wiem, że to co chcę osiągnąć jest możliwe, bo widuję takie strony przeglądając

    Wejdź na taką stronę, która wygląda dobrze, udając że jesteś IPhonem, czy innym
    Androidem i zobacz jak wygląda kod. Do FF jest jakiś dodatek ustawający
    User-Agent.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2012-07-03 22:49:42
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    http://designmodo.com/responsive-design-examples/

    --
    M.G.

  • 5. Data: 2012-07-04 14:57:55
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>

  • 6. Data: 2012-07-06 22:14:12
    Temat: Re: Jak sensownie zrobi wersj strony na urzdze mobilnych?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    To nic nie daje.

    latet

  • 7. Data: 2012-07-06 23:05:49
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Offtrochetopicznie
    > http://www.opera.com/developer/tools/mobile/

    Dzięki, bardzo przydatne.

    A mój problem zasadniczo rozwiązało takie coś:

    Pozdrawiam,

    latet

  • 8. Data: 2012-07-09 10:36:14
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>