  • 1. Data: 2012-06-26 12:26:35
    Temat: Notatki online
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    Czy możesz ktoś polecić sprawdzone i proste narzędzie online, gdzie będę
    mógł prowadzić sobie notatki z podziałem na daty?

    Jeszcze lepiej, gdyby w każdym dniu można było wprowadzać temat i szczegóły.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 2. Data: 2012-06-27 01:39:16
    Temat: Re: Notatki online
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 12:26:35 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

> [...]
    > mógł prowadzić sobie notatki z podziałem na daty?
    >
    > Jeszcze lepiej, gdyby w każdym dniu można było wprowadzać temat i

    więc mówisz, że potrzebujesz bloga, tylko nie wiesz, że to się tak
    nazywa? ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

  • 3. Data: 2012-06-27 18:12:45
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-27 01:39, Konrad Karpieszuk pisze:

    > więc mówisz, że potrzebujesz bloga, tylko nie wiesz, że to się tak
    > nazywa? ;)

    Kurde, co to jest blog?? :P

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 4. Data: 2012-06-28 17:01:23
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 18:12:45 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Kurde, co to jest blog?? :P
    >
    > http://www.ctomczyk.pl/

    no wlasnie cos takiego, co podlinkowales :) tylko musisz sobie ustawic -
    jesli notatki maja byc prywatne - bys dostep mial tylko Ty ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

  • 5. Data: 2012-06-29 23:54:12
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-28 17:01, Konrad Karpieszuk pisze:

    > no wlasnie cos takiego, co podlinkowales :) tylko musisz sobie ustawic -
    > jesli notatki maja byc prywatne - bys dostep mial tylko Ty ;)

    Żartowałem z tym pytaniem "co to jest blog?". Generalnie sam przecież z
    tego korzystam od lat. Ba! Nawet w WP od lat "gmeram". Zadając to
    pytanie dotyczące czegoś do notatek spodziewałem się jakiś innych
    rozwiązań, niż typowy blog. Tymczasem, w sumie chyba słusznie, prowadzi
    to po prostu do platformy blogowej z prywatną treścią. Jak to się mówi?
    "Najciemniej pod latarnią" ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 6. Data: 2012-06-30 09:46:19
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    http://evernote.com ?

    --
    M.G.

  • 7. Data: 2012-07-01 02:33:48
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    http://notatnik.com.pl
    http://skydrive.live.com - OneNote
    Moze po prostu http://drive.google.com ?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2012-07-01 22:31:30
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-06-26 12:26, Cezary Tomczyk pisze:
> [...]
    > mógł prowadzić sobie notatki z podziałem na daty?
    >
    > Jeszcze lepiej, gdyby w każdym dniu można było wprowadzać temat i

    Przyznam się szczerze, że też szukałem dłuuugo. I w końcu zleciłem moim
    programistom napisanie takiego czegoś. Tylko ja chciałem mieć z
    podziałem na pracowników - żeby każdy z nich mógł sobie robić takie
    swoje TODO i żeby do tego TODO też menedżer mógł dopisywać zadania dla
    poszczególnych programistów.

    Program jest w ostatnich testach i niedługo się nim pochwalę

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting

  • 9. Data: 2012-07-01 22:52:21
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-07-01 22:31, crazy bejbi pisze:
> [...]
    > podziałem na pracowników - żeby każdy z nich mógł sobie robić takie
    > swoje TODO i żeby do tego TODO też menedżer mógł dopisywać zadania dla

    A czym się różni od pierwszego z brzegu issue trackera?

    artur

  • 10. Data: 2012-07-03 11:38:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-07-01 22:52, Artur Muszyński pisze:

    > A czym się różni od pierwszego z brzegu issue trackera?

    ja nie znalazłem takiego, który by mi pasował :-)

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting