  • 1. Data: 2012-07-03 09:38:43
    Temat: domeny
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy jest gdzieś jakaś strona z informacją jakie domeny wygasły?
    jak to jest, że wszystkie domeny które mi wygasły zostały momentalnie
    zarejestrowane przez innych, nawet nie zdążyłem zarejestrować...

  • 2. Data: 2012-07-03 10:12:36
    Temat: Re: domeny
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    http://dns.pl/porozumienie/deleted_domains.shtml

    --
    Jacek Skowroński

  • 3. Data: 2012-07-03 10:24:17
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niezła lista dz.

    a jak to jest, na stronach firm hostujących w zakładce domeny domena
    figuruje jako zajęta (np. linuxpl.com) a ktoś i tak rejestruje domenę mimo,
    że pokazuje, że jest jeszcze zajęta? trochę zamieszałem...