    From: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 00:45:06 +0100

    news:wug88hae4ozv$.dlg@lepper.institute.com...

    > 1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
    > 2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

    Wiedzialem....
    Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie
    mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy
    jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja
    sie nie znam.
    Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych odpowiedzi, pomoglbys, no
    ale Ty nie wiesz jak...
    :D