  • Data: 2009-11-28 22:39:40
    Temat: Re: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiedzialem....
    > Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie
    > mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy
    > jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja
    > sie nie znam.
    > Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych odpowiedzi, pomoglbys, no
    > ale Ty nie wiesz jak...

    Sorry nie ma zadnych przeciwskazan co do tego bys Ty tez bral 40zylonów
    za odblokowanie telefonu. Potrzebujesz tylko "salonu" i troche sprzetu
    na dobry poczatek za pare tysiecy zeta i chocby minimum wiedzy, ktorej
    widocznie jeszcze nie posiadles ;) A tak BTW poczytaj sobie w sieci o
    bb5 no, chyba ze zamierzasz wklepywac te niepoprawne kody.