-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecn
gs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <56c177c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<56c17ea2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<n9schj$279$1@node1.news.atman.pl>
<56c203c1$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
<na0arj$skq$2@node2.news.atman.pl>
From: twistedme <t...@o...pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 08:17:02 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <na0arj$skq$2@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <56c41e6c$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1455693420 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22832 213.92.229.127:61747
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2300
X-Received-Body-CRC: 3535422495
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576939
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-02-17 o 00:20, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-02-15 o 17:58, twistedme pisze:
>
>>>> Pamiętam jak obserwowałem w latach 90 mojego wujka, który całe życie
>>>> był
>>>> zawodowym kierowcą. Przekręcał umiejętnie stopę i jednocześnie
>>>> przyciskał, a potem puszczał, także oczywiście jednocześnie, hamulec i
>>>> sprzęgło.
>>>>
>>> Prawą nogę przesuwało się w prawo tak aby przed odpuszczeniem hamulca
>>> lekko dodać gazu. Lewa obsługiwała tylko sprzęgło.
>>> Kiedyś tego normalnie uczyli na kursie jako alternatywy dla ruszania
>>> z ręcznego.
>>>
>> A możliwe, że jakoś tak. W każdym razie wykonywał jakieś niestandardowe
>> ruchy i samochód się nie staczał :)
>
> Doświadczony kierowca w pojeździe który zna ruszy pod górkę bez
> ręcznego i bez kombinacji z naciskaniem dwu pedałów równocześnie.
> Kwestia wprawy i wyczucia.
>
>
> Pozdrawiam
Tyż prawda, sam tak robię i albo w ogóle, albo stacza się
niezauważalnie. Ręcznego używam raz w miesiącu jak wyjeżdżam z parkingu
u fryzjera :) Ma tak stromy parking, że inaczej się nie da. A w
normalnym ruchu, to praktycznie mi się nie zdarza.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.16 20:32 re
- 17.02.16 18:28 sirapacz
- 17.02.16 20:00 Budzik
- 17.02.16 23:21 Grzegorz Tomczyk
- 18.02.16 14:56 Axel
- 18.02.16 15:03 Axel
- 18.02.16 15:14 Shrek
- 18.02.16 15:21 Grzegorz Tomczyk
- 18.02.16 15:28 masti
- 18.02.16 15:34 Shrek
- 22.02.16 09:59 Axel
- 22.02.16 11:03 sirapacz
- 22.02.16 14:52 Shrek
- 22.02.16 20:50 masti
- 23.02.16 14:07 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=