    From: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak rozdziecić sygnał sieciowy ale jeden odbiornik
    Date: Tue, 17 Mar 2009 17:44:08 +0100

    BETON pisze:
    > kupujesz takie cos.
    > http://www.sklep-wifi.pl/images/rozdzielacz%20rj45%2
    01sz.jpg

    Jak już ktoś chce tak utrudniać sobie życie, to najpierw można by
    sprawdzić sam modem kablowy UPC. Nie wiem jakie teraz są dostarczane,
    ale kiedyś miały wyjście zarówno USB, jak i eth - można było podłączyć
    2 urządzenia, ale nie pracujące jednocześnie.

    > z tyłu kabel do modemu ups,
    > z przodu, do jednego gniazda wtykasz rjtke do jednego pokoju
    > do drugiego gniazda kabel do drugiego pokoju.
    >
    > W efekcie jak chcesz mieć neta tylko wpinasz skretke do laptopa

    A demolowanie mieszkania (wiercenie ścian) i bardzo możliwe
    prędzej czy później uszkodzenie gniazda RJ45 w laptopie przy takim
    przepinaniu kabli całkowicie gratis.

    > Oczywiscie to rozwiazanie jest skuteczne zamiennie- czyli podłaczony
    > moze byc tylko jeden komputer.

    I by podłączyć w innym miejscu trzeba go wypiąć z sieci tracąc
    połączenie, wpiąć w nowym i też konkretnie wybranym. W sumie każdy moze
    sobie utrudniać życie, ale po co na siłę robić z laptopa taki mniejszy
    sprzęt stacjonarny.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938