  • 41. Data: 2009-09-07 19:43:11
    Temat: Re: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > I dla biznesu jest wazne by PDA potrafil dobrac sie do Exchange a nie
    > synchronizowac z jakims Outlookiem

    ważne jest jedno i drugie, szczerze powiem nie znam nikogo kto w małej
    firmie ma SBSa:)

    znam wiele firm gdzie sie uyżywa pakietu Office :)

    czy ipod, symbian lub android sie dobierają do Exchanga?

  • 42. Data: 2009-09-07 19:43:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Klientem exchange jest wlasnie Outlook i tego uzywaja korporacje.
    > Po co uzywac duzego klienta mail bez infrastruktury ?

    widziałeś ty na oczy Otlooka?

    to może jendak go zobacz.

  • 43. Data: 2009-09-07 19:48:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:43:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ważne jest jedno i drugie, szczerze powiem nie znam nikogo kto w małej
    > firmie ma SBSa:)

    Ta.. typowe podejście małego Kazia. A ja znam kilkadziesiąt takich firm.

    > czy ipod, symbian lub android sie dobierają do Exchanga?

    Ipod nie. iPoo i reszta - tak, bo kupili licencję.
    Tyle, że symbian lekko kulawo, jakość Mail for Exchange (softu Nokii do
    połączeń) jest taka sobie. No ale działa. iPoo nawet nieźle, Android tak
    samo. Palmowy WebOS również.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 44. Data: 2009-09-07 19:58:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > do połączeń) jest taka sobie. No ale działa. iPoo nawet nieźle,
    > Android tak samo. Palmowy WebOS również.

    ok a w małej firmie która ma MS Office czy te systemy potrafią
    synchronizowac wszystko bezpośrednio z Outlookiem :)

  • 45. Data: 2009-09-07 20:12:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:58:08 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ok a w małej firmie która ma MS Office czy te systemy potrafią
    > synchronizowac wszystko bezpośrednio z Outlookiem :)

    zapytaj jeszcze raz, tylko powoli...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2009-09-07 21:19:49
    Od: JJ <p...@n...ma.maila.pl>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 07:14:48 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Omnia HD to PDA czy jednak multimedialny odtwarzcz z funkcja telefonu ?

    Ależ nie!
    Nie może być nic lepszego od iPhone!

  • 47. Data: 2009-09-07 21:22:27
    Od: JJ <p...@n...ma.maila.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 16:26:08 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no nie powiesz, że interfejs w stylu tych z automatycznej wagi w markecie
    > nie jest łatwo przyswajalny nawet dla szympansa.:)

    Nieznaszsie!
    Ikonki w iPhonie są ładniejsze i mają fajne odblaski, a te w markecie są
    nie takie ładne!!!111jeden

  • 48. Data: 2009-09-08 19:04:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Sep 2009 10:03:22 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >Dzisiaj zaczniemy rozpracowywać temat serca współczesnych telefonów.
    >Sercem każdego "komputera" jest procesor ale w wypadku telefonów świat
    >nie jest taki biało czarny jak w świecie pecetów. Mam nadzieje ,że po
    >tym cyklu artykułów zrozumiesz dlaczego ARM11 wcale nie jest lepszy od
    >ARM7.

    No no, nie poznaje kolegi. To juz nie bedzie o wyzszosci ajfona nad
    kłalkomem ? :-)

    J.

  • 49. Data: 2009-09-09 07:34:45
    Temat: Re: Jak rodzi?????????????????????????????????????????????????
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > No no, nie poznaje kolegi. To juz nie bedzie o wyzszosci ajfona nad
    > kłalkomem ? :-)

    Alez iphone jest lepszy od kalkozłoma o tym bedzie pozniej jak dojdziemy
    do ARM Cortex

  • 50. Data: 2009-09-09 11:01:59
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Po kiego grzyba to wszystko.
    > Jak chcę posłuchać muzyki czy obejrzeć film to mam kino domowe.

    Chyba raczej filharmonie :)
    Bo kino to ogromny ekran, moze byc bez glosnikow jak nieme lub nawet
    jeden glosnik wystarczy :) a filharmonia to kupa glosnikow i ewentualnie
    jakis tam ekran.
    Czemu ludzie ten dziwny zbior glosnikow chca nazywac kinem jak nie ma
    nic wspolnego z kinem ?
    Nastepna ofiara marketoidow ?

    pozdrawiam,