  • Data: 2010-02-19 12:57:46
    Temat: Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hllh3l$bvj$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam.
    > Mam 80 GB dysk twardy Pata(Seagate). Chciałam wymienić go na większy więc
    > zakupiłam Caviara 320 GB(Pata). System operacyjny XP Home. Na obydwu
    > dyskach po 2 partycje. Teraz chcę przenieść wszystkie dane odpowiednio np.
    > z Seagate całą partycję systemową C na taką samą na Caviarze i podobnie z
    > partycjami D.

    Chcesz przenieść obie partycje i pozbyć się jednego dysku? Może zostawić
    oba?

    > Czym to najlepiej zrobić?

    Klasykiem jest Partition Magic. Trochę trąci naftaliną, ale z tymi dyskami
    sobie poradzi. Jest też mnóstwo nowszego softu.

    > Wybrałam Ghosta. Utworzyłam jego dyskietkę startową, odpaliłam komputer z
    > dyskietki i później Ghosta. Zrobiłam kopie dysku C Seagate i rozpakowałam
    > później na dysk C Caviara. Wszystko poszło niby gładko ale mam problem z
    > uruchomieniem systemu na nowym dysku. Niby rusza i pokazuje się pierwsza
    > plansza z XP a po chwili wyskakuje inna jakby w większej rozdzielczości i
    > komputer stoi.

    Zakładam, że w BIOS-ie masz wybrany dobry dysk startowy. Uruchom komputer z
    linią poleceń i zobacz co masz wpisane do pliku boot.ini.