  • Data: 2010-02-19 13:37:05
    Temat: Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
    Od: "Asia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hlm28u$j2p$1@news.task.gda.pl...

    > jak przenosisz ghostem "dysk",
    > to powinno dzialac bez zadnych sztuczek;

    Nie za bardzo wiem co to znaczy przenieść cały dysk? Ja chcę przenieść całą
    zawartość dysku C (systemowy)Seagate na dysk C(systemowy) Caviara tak aby
    po odpięciu Seagata startował Caviar i wszystko było OK na dawnym miejscu
    jak dawniej.

    > jesli zas przenosisz ghostem "partycje",
    > to musisz pamietac o sygnaturze dysku
    > (takie tam 4 bajty w pierwszym sektorze hdd),
    > tzn.:
    >
    > - albo przed ghostowaniem wyczyscic odpowiednie klucze w rejestrze
    > - albo ghostowac z opcja -FDSZ:
    > "Force Disk Signature to Zero. Use to resolve bootup failures after
    > cloning a partition on a Windows 2000/XP computer, especially when the
    > disk and controller are the same in the source and destination computers,
    > but the partition sizes or layout are different. This switch configures
> [...]

    Tutaj to już w ogóle nie łapię jak i co......
    Mam Ghosta 12 PL. Zainstalować go na Caviarze i spod Windowsa coś próbować?
    Tylko jak i co?
    Przecież jak startuję Ghosta dyskietki to tam chyba nie ma żadnych
    ustawień?

    > wow, masz stacje 1.44mb? szacun :)

    No jakoś została ale jak widać nie przydała sią za bardzo!
    Podrawiam
    Aska