    From: " THX" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak przeniesc dysk z lapka do lapka?
    Date: Sat, 16 Jul 2011 21:02:11 +0000 (UTC)

    Okazało się, że o ile ten starszy zepsuty miał w2k sp4, to nowszy lapek
    będzie miał jednak XP Prof. (legal naklejki, to po co przepłacać).
    Więc rzeczywiście raczej nie będę rzeźbił, tylko wykonam nową czystą
    instalację.
    Brrr, pewnie cały dzień z głowy :-/
    Szczególnie, że nie mam OEM-owej instalki z instalujacymi się automatycznie
    sterownikami (OEM CD z sytemem można kupić od "jedynego autoryzowanego
    serwisanta", ale za parędziesiąt dolców), więc będę musiał wszystko po kolei.
    Partycji oczywiście jest kilka, dane na osobnych d;, e; i f;, ale zawsze coś
    tam się zapisuje na c: domyślnie, więc najpierw jakoś będe chciał pogmerać w
    my_documents itp. itd.
    A może właśnie przełożę wchodząc w tryb awaryjny, zdam raport, i dopiero
    później zrobię czystą instalkę?
    Dzięki za wszystkie rady.
    Tak czy inaczej z desktopami bywa łatwiej, punkt dla Radka ;-))
    THX

    -----
    > Po przełożeniu dysku lapek nie powinien mieć kłopotu ze znalezieniem napędu
    rozruchowego i ruszyć przynajmniej w trybie awaryjnym, jeśli nie całkiem
    normalnie.
    > Do tego nie jest wymagany komplet sterowników.
    > Niczym nie ryzykujesz, a zaoszczędzisz mnóstwo czasu na realizację innych
    rad przedstawionych w tym wątku.