eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Date: Sun, 4 Sep 2016 15:45:23 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <nqh8fs$cul$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.42.13.182
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1472996668 13269 31.42.13.182 (4 Sep 2016 13:44:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2016 13:44:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239216
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/slrnnso666.3cn.jaros@
    falcon.lasek.waw.pl
    *Jarosław Sokołowski* napisał(-a):

    > Jest jeszcze inna możliwość: usługę (przekierowania) da się włączyć
    > kodem (*21*NNNNNNNNN#), zostanie to potwierdzone głosem p.Janiny
    > ("zlecenie przyjęto"). Można to później sprawdzić innym kodem (*#21#)
    > i usłyszeć,
    > że wszystko jest w porządku ("sprawdzane dane są poprawne"). Ale wcale
    > to nie znaczy, że przekierowanie działa. Nie działa. Gdy się dzwoni
    > pod swój numer, można usłyszeć np. "Przepraszamy, ale nie możemy
    > zrealizować tego połączenia. Prosimy o kontakt z państwa dostawcą
    > usług".

    Rzecz w tym, że po wklepaniu drugiej gwiazdki słyszalem sygnał zajętości
    i nic więcej. Natomiast przy sprawdzaniu stanu był komunikat
    "Przepraszamy, NMTN.." i żebym sobie zadzwonił na 118913. Piszę w czasie
    przeszłym, bo już naprawili (brawo za szybkość działania). Choć wymagało
    to dwóch interwencji na centrali. Jeszcze przed pierwszą dzwoniono do
    mnie, że usługa na centrali jest włączona. Pierwsza próba naprawy była
    nieudana, dopiero po drugiej zaczęło wszystko hulać :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: