eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
    .MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 4 Sep 2016 14:51:18 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1472993478 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 77.253.217.116:12940
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2482
    X-Received-Body-CRC: 2487741631
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239215
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS pisze:

    >> W telefonie stacjonarnym przekierowanie można aktywować samodzielnie
    >> za pomocą sekwencji sterujących:
    >
    > To się chyba nie dogadamy, bo o czym innym mówimy. Ty piszesz o kodach,
    > a ja o usłudze w ogóle, nie włączysz nieczynnej usługi, nawet jeśli
    > jest w ofercie. U jednych jest domyślnie, u innych najpierw trzeba
    > włączyć, to tyle ode mnie ożord łi.

    Jest jeszcze inna możliwość: usługę (przekierowania) da się włączyć kodem
    (*21*NNNNNNNNN#), zostanie to potwierdzone głosem p.Janiny ("zlecenie
    przyjęto"). Można to później sprawdzić innym kodem (*#21#) i usłyszeć,
    że wszystko jest w porządku ("sprawdzane dane są poprawne"). Ale wcale
    to nie znaczy, że przekierowanie działa. Nie działa. Gdy się dzwoni pod
    swój numer, można usłyszeć np. "Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować
    tego połączenia. Prosimy o kontakt z państwa dostawcą usług".

    Tak jest w Netii na linii Orange (primo voto TPSA). Co ciekawe, nikt o tym
    jasno nie informuje. Nie zamierzam kontaktować się ze swoim dostawcą usług,
    bo wiem, co mi powiedzą -- że to sprawa Netii. Mam więc przekierowanie
    do /dev/null, a jak sprzedawcy kołder wełnianych i wag łazienkowych będą
    chcieli, to nich nękają swojego dostawcę. Bardziej jednak prawdopodobne,
    że wykreślą mój numer ze swoich spisów -- jako nieistniejący.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: