eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Date: Sun, 4 Sep 2016 14:44:49 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <nqh4un$9lk$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.42.13.182
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1472993047 9908 31.42.13.182 (4 Sep 2016 12:44:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2016 12:44:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239214
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/nqh47m$shv$1@node1.ne
    ws.atman.pl
    *HF5BS* napisał(-a):

    > To się chyba nie dogadamy, bo o czym innym mówimy. Ty piszesz o
    > kodach, a ja o usłudze w ogóle, nie włączysz nieczynnej usługi, nawet
    > jeśli jest w ofercie. U jednych jest domyślnie, u innych najpierw
    > trzeba włączyć, to tyle ode mnie ożord łi.

    Możemy się nie dogadać. Konieczność jakiejś dodatkowej aktywacji z
    niczego nie wynika. Dzwoniłem do BOK, konsultantka stwierdziła, że
    powinno działać wł/wył kodami, a że nie działa, to przyjęła zgłoszenie
    awarii, która ma być w ciągu trzech dni roboczych usunięta. O
    rozwiązania problemu powiadomię Grupę.

    > Cóż, taką odpowiedź dostałeś, jakie pytanie zadałeś...

    Mało tego, dostałem nawet odpowiedź na nie zadane pytanie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: