eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW ! › Re: Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
  • Data: 2009-11-04 15:00:56
    Temat: Re: Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):

    > rejestrowac sie nie chce bo i po co -
    > nie ma tylu przywilejow dla ktorych oplacaloby sie to robic :)

    Nie chodzi o przywileje, a o to aby odzyskać i walczyć o swoje :)

    Mi np połączenia internetowe naliczali cholewcia wie jakim algorytmem, po
    różnych stawkach z sufitu. Umiarkowany wir na karcie się zrobił, co się
    zorientowałem po 2 - 3 tygodniach. Dobrze że dają biling na www. Coś ok
    20zł mi wpłacili (zwrócili) na konto, już nie pamiętam dokładnie ile bo to
    było zaraz jak Fresh się pojawił.

    Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?