  • 1. Data: 2010-07-28 20:43:04
    Temat: Jak pozbyć się natrętnych firm dzwoniących na tel. stacjonarny i wciskających wszystko mco najlepsze?
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    W jaki sposób mogę zakazać takim firmom wydzwanianie na telefon? Zakazać
    przetwarzania informacji marketingowych? Wyzwać przez telefon? Czy
    napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-
    (Poznań). Co mam zrobić z tym fantem?

  • 2. Data: 2010-07-28 20:54:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    konsultant pisze:
> [...]
    > napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    > VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-

    Nic nie poradzisz, każdy może dzwonić na Twój numer i próbować Ci coś
    sprzedać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-29 15:43:50
    Od: "piotrek" <p...@g...net.pl.syf>

    > Nic nie poradzisz, każdy może dzwonić na Twój numer i próbować Ci coś
    > sprzedać.
    >
    > --
    > Liwiusz

    a ja bym sproowal w druga strone cos sprzedac np ubezpieczenie na zycie :)
    wowczas rozmowac podziekuje i temat zalatwiony

    PP

  • 4. Data: 2010-07-30 23:03:24
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 28 Jul 2010 22:43:04 +0200, konsultant
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    >VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-

    gdzies kiedys znalazlem w sieci, urzadzenie dostepn na rynku USA,
    ktore "zaczynalo gadac, ze nie chcesz anonimoywych telefonow (bez
    clip) i roznego rodzaju sprzedawcow". Czesto sprzedawcy dzwonia bez
    clipa.

    Niby za spam (emailowy) mozna dostac jakas kare (pewnie teoretycznie),
    a za spam telefoniczny???

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-07-30 23:06:53
    Temat: Re: Jak pozbyć się natrętnych firm dzwonišcych na tel. stacjonarny i wciskajšcych wszystko mco najlepsze?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    a...@p...pl pisze:

    > Niby za spam (emailowy) mozna dostac jakas kare (pewnie teoretycznie),
    > a za spam telefoniczny???

    Nie jest karalny ani zabroniony.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-08-01 18:05:41
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik konsultant napisał:
> [...]
    > napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    > VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-

    Wpadłem na pomysł zmiany ustawień konta IPFON;) Okazuje się że można
    blokować (wrzucać na czarną listę) określone numery. Juz zablokowałem 4
    takie numery;) Czekam na kolejnych chętnych akwizytorów - czarna lista z
    możliwością blokady wydaje się być bardzo długa :) Na szczęscie.

  • 7. Data: 2010-08-01 20:17:25
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Sie, 20:05, konsultant <k...@g...pl> pisze...
> [...]
    > takie numery;) Czekam na kolejnych chętnych akwizytorów - czarna lista z
    > możliwością blokady wydaje się być bardzo długa :) Na szczęscie.

    Szkoda, że dzwoniący słyszy wtedy tylko: "przepraszamy nie możesz
    wybrać
    tego numeru" a nie coś więcej.

    Ircys

  • 8. Data: 2010-08-01 21:19:21
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-07-28 22:43, konsultant pisze:
> [...]
    > napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    > VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-

    Ja zmieniłem numer, zastrzegłem i zablokowałem anonimy. Od roku cisza aż
    miło. Twój numer jest na listach marketingowych i tyle. Do mnie jak
    dzwonili to prosili np. żonę bo do ankiety potrzebna była kobieta w
    wieku określonym. Kiedyś powiedziałem, że zony do telefonu nie dam. Jaka
    dyskusja się wywiązała:) Za godzinę znowu dzwonią a ja że znowu nie dam
    i tak ze trzy razy. W końcu pech chciał, że sama odebrała:)

  • 9. Data: 2010-08-02 17:20:38
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 1 Sie, 20:05, konsultant <k...@g...pl> pisze...

    > Szkoda, że dzwoniący słyszy wtedy tylko: "przepraszamy nie możesz
> [...]
    Dzwoniący usłyszy jedynie sygnał zajętości:) Żadnego komunikatu.Bez
    końca zajęty;) To mi się podoba.

  • 10. Data: 2010-08-02 21:06:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Sie, 19:20, konsultant pisze...

    > Dzwoniący usłyszy jedynie sygnał zajętości:) Żadnego komunikatu.Bez
    > końca zajęty;) To mi się podoba.

    a ja mam komunikat :)

    Ircys