    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 Nov 2019 11:49:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak powinna reagować policja
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 22 listopada 2019 11:59:49 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:

    > Zastanawia mnie, jak powinna zareagowac na taka sytuacje policja?
    > Czy przed uruchomieniem takich robót drogowych nastepuje jakis proces
    > ogledzinowo myslowy ktory kazałby sie zastanowic, jak przeprowadzic taka
    > operacje w miare bezproblemowo dla poruszajacych sie kierowców?

    Nijak. oni od tego nie sa.

    > Jeżeli nie, to jak powinna zareagować policja która trafia w takie
    > miejsce i widzi co sie dzieje?

    Jako policja, nijak, jako obywatele, moga sobie napisac do organizatora ruchu i
    ponarzekac.
    Jako funkcjonariusz, moga zasygnalizowac temat do komendanta. On sie moze przejac lub
    nie. Nie musi.

    > Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej sprawie
    > zgłoszenie?

    Nijak. Ktos zlamal prawo?

    PS.
    Ludzie nie wiem skad mysla ze policja ma pomagac, ulatwiac, reagowac na nie wiem co.
    Nie. Policja ma obowiazek reagowac tylko na pewne sytuacje i to tez bez narazania
    wlasnego zycia.
    Wiele osob tego nie czai. Policja to juz od dawna nie "sluzba" spoleczenstwu. To jest
    etat, praca, 7-15 czy jak tam akurat grafik ustawili. Po fajrancie policjant moze i
    czesto ma centralnie w dupie co sie wokolo niego dzieje.
    A na etacie robi tylko to co mu kaze szef.
    Tak jak zwykly biurokrata nie znajduje sobie dodatkowego zajecia tylko klika w
    pudelka, tak policjant patrzy sobie na "ptoki na dzewah" jak nie jest na
    rejestrowanej interwencji.
    Dlugo by pisac, pewnie maly flame o to bedzie...