  • Data: 2019-11-26 18:55:40
    Temat: Re: Jak powinna reagować policja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 23 November 2019 05:59:46 UTC-6, Budzik wrote:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje
    > ruchu według własnego widzimisie?

    No zarzadca ruchu moze.
    I pewnie konsultuje to z policja, ale nie sadze zeby musial za kazdym razem.

    > Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez
    > konsultacji z policją?

    To juz musisz spytac zarzadce. Mysle ze nie ma reguly ze zawsze jest konsultowane.
    Czasem jest, czasem nie.

    > Ok, ale czy funkcjonariusz powinien to zasygnalizowac jak widzi taka
    > sytuacje?

    Mysle ze nie ma tego w obowiazkach.
    Nikt sie nie zabija, nikt nie kradnie, nikt nic nie niszczy. Jest zestaw rzeczy
    sciganych z urzedu, mysle ze korki czy jak by to inaczej nie nazwac do nich nie
    naleza.

    > Nie wiem. Kto ma to sprawdzic i rozsadzic?

    Mozesz zglosic do prokuratury. Oni sie zajma. Jak im paragraf zasugerujesz to pojdzie
    lepiej.

    > BTW Chciałbym sie tylko upewnic - te wszystkie uwagi dotycza wydziału
    > ruchu drogowego?

    Mysle ze tak.

    > Te uwagi sa nie na temat. To ze cos jest praca od 7-15 i ze tylko jak
    > komendant kaze nijak nie wyjasniaja wytpliwości co powinna policja z dana
    > sytuacja zrobic. Przeciez moga to zrobic w swoich godzinach pracy po
    > wczesniejszym otrzymaniu zadania od komendanta...

    Sa na temat. I sam napisales to co napisalem ja. Jak komendant kaze to robia.
    A komendant nie kazal to nie robia. Albo nie musial kazac albo mu sie nie chcialo.

    I pewnie o to pytasz. Wiec w sumie nie wiem jakie sa obowiazki komendanta.
    Mozesz poszukac pod tym katem. Moze gdzies jest napisane ze ma dbac o bezpieczenstwo
    na drogach. Ale czy o plynnosci ruchu tam tez napisali to watpie...