  • Data: 2015-02-19 13:38:59
    Temat: Re: Jak polutować baterię
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" napisał w wiadomości
    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 10:17:53 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie porównuj możliwości fabryki z możliwościami kogoś kto nie zajmuje
    >się zawodowo zgrzewaniem.

    Nie mowie nie. Sa firmy co ze zgrzewania baterii zyja, ale to chyba za
    duzy klopot z plaskimi do nich jechac :-)

    >Ja bym zrobił to tak. W sprzedaży są koszyki do baterii. Na 6szt R6
    >na własne oczy widziałem. 300mA z R6 się bez problemu wyciśnie. Trzy
    >takie koszyczki i załatwione.

    Cztery, bo kolega 8 plaskich uzywa.
    W warunkach serwisowych .. troche upierdliwe.
    No i co bedzie, jak sie koszyk nie da polutowac ? :-)

    Poki 3R12 daje sie kupic, to w zasadzie rozumiem.

    >Zupełny odlot to jakiś nowoczesny akumulator z niższym napięciem i
    >przetwornica.

    Zepsuje sie akurat wtedy, jak bedzie najbardziej potrzebny :-)

    baterie/akumulatory litowe przemyslalem, przynajmniej mala ilosc ich
    potrzebna - 10, ale to nadal sporo i zepsuje sie w najmniej stosownym
    momencie :-)

    J.