  • Data: 2015-03-17 10:55:18
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No tu owszem jest taki _szczególny_ przypadek że kara jest dokładnie
    > ta sama i z tego samego paragrafu, ale w ogólnym przypadku tak już nie
    > będzie. Zwłaszcza że w chwili pomiaru Hołowczyc jechał już dużo
    > wolniej.

    No ale własnie o tej sytuacji rozmawiamy.
    To nie wazne ile jechał w trakcie pomiaru - wazne ile mozan udowodnic z
    filmu.
    Gdyby sytuacja była inna to znaczy policja mowi ze jechał 200@90 a z filmu
    mozna udowodnic ze powiedzmy 120@90 to wtedy sytuacje mamy troche inna.

    > Tak, tylko prokurator nie idzie do sądu z zarzutem że gwałcił 7min, a
    > z tym że po prostu gwałcił, bo taki czyn podlega karze.

    A policja idzie z zarzutem ze jechał 200@90 czy z takim ze przekroczył
    powyzej 50 na godzine?

    > Zresztą przestępstwo i zarzuty stawiane przez prokuratora w zwiazku z
    > nim to jest właśnie inna sprawa niż wykroczenie i wniosek o ukaranie.

    Jasne. Dlatego pisałem, ze to przesadzona analogia a nie tozsama sprawa.

    > Tak jak w praiwe karnym funkcjonuje zmiana stawianych zarzutów, to nie
    > wiem czy w sprawach o wykroczenia coś takiego działa i co się w sumie
    > dzieje jeśli w toku jednego postępowania okaże się że ktoś popełnił
    > jakieś inne wykroczenie.

    Ok, ale ja tak bardziej na chłopski rozum niz w ramach prawa rozpatrywałem
    temat :)