  • Data: 2015-03-08 09:43:42
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Dość symptomatyczne, że nie widzisz, że film jest przycięty.

    Byc moze.
    Czy mozemy zamiast się delikatnie szczypac, przejsc do dyskusji nad
    całoscią materiału? Gdzie widziałes całosc?
    Ktos tu juz zreszta wyliczył, ze z filmu mozna oszacowac srednia predkosc
    na poziomie 160. Chyban ikt tego nie podwazył.

    > Jak mignął przez vektrą tez miałeś wrażenie, ze dużo mniej niż 200?

    Nie umiem tego ocenić.
    Miałem wrażenie ze szybko, ale ono moze być mylne.
    Zakładam, ze było szybko bo policja zapewne umie to ocenic na oko.

    > Co do prędkości jest w wątku fajne wyliczenie - ponad 150 średniej,
    > czyli bez problemu jechał w okolicach 200.

    Dlaczego?
    150 sredniej moze oznaczac wachania duzo mniejsze.

    > Znasz powiedzenie: pieprzyć trzy po trzy?

    Znasz powiedzenie... gdzie kucharek szesc ;-)

    Dajmy spokój z tymi półsłówkami.