  • Data: 2009-03-09 11:05:07
    Temat: Re: Jak pokazać ścieżkę dostępu do dokumentu?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy, widywałem serwisy (cholera, jak trzeba, to nie mogę znaleźć)

    Nie wiedziałeś w końcu, że będziemy gadać o tym :-)

    > w których tagi były do wyboru w formularzu. W prostej postaci jest to
    > dość popularne w różnych CMSach, kiedy wchodzisz do wyszukiwarki, masz
    > opcje szukania: wszystko, artykuły, nowości, ogłoszenia, sondaże itd.

    We wspomnianym Empiku masz wyszukiwanie np. w muzyce, filach, książkach itp.
    Jednakże ja to nazywam bardzo konkretnie: wyborem kategorii produktu /
    dokumentu. Nie nazwałbym tego tajemniczo brzmiącym "tagiem".

    > Decydujesz co przeszukasz na podstawie ogólnej klasyfikacji typu treści.
    > Zdarzają się też bardziej rozbudowane. Zaznaczasz po prostu jakimiś
    > buttonami z etykietami co Cię interesuje.

    A to również jest dość proste w realizacji.Ja takie rzeczy buduję z
    wykorzystaniem alternatywnych drzew kategorii. Jeden produkt może należeć do
    kilku kategorii. Każdy z tych zestawów kategorii może stanowić kryterium w
    wyszukiwarce.