  • Data: 2009-03-10 12:38:23
    Temat: Re: Jak pokazać ścieżkę dostępu do dokumentu?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodam, że PHP robi trochę magii i sam ustawia 302 do Location.

    Pewnie dlatego mi to działa :-)))

> [...]
    > wyszukiwania i filtracji.
    > GET w formularzach jest dla mnie nieco kłopotliwe, bo trzeba w ukrytych
    > polach powtórzyć wartości z query (wartości z formularza zastępują query).
    > Druga wada, to ten skrajny przypadek, o którym pisał Colin. Mniej istotna,
    > ale w przypadku filtracji (po wszystkich polach, lista checkboxów itp, IE
    > ma defaultowo ograniczenie do 2KB) może się zdarzyć.
    > Poza tym zwykłe wygodnictwo - kiedy się już napisało kod do obsługi
    > zwykłych formularzy, to chciałoby się go używać do wszystkiego, a nie

    Głównie z tego powodu stosuję metodę POST. Mam sporo obiekcji związanych z
    realizacją wyszukiwarki na GET mimo płynących korzyści. Bardzo obawiam się,
    że w jakiejś realizacji zostanie przekroczony limit długości URL i wtedy
    znów będę musiał wrócić do POST. Jałowa praca, za którą nikt nie zapłaci.