  • Data: 2009-09-07 21:50:35
    Temat: Re: Jak "pogorszyć" głośniczki?
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 7 Sep 2009 11:03:51 +0200 "qlphon" <q...@p...fm> napisał:

    >teraz sie upiera że jest zadowolony z dźwięku
    >i nie chce wydawać kasy
    >a mi aż się wnętrzności przewracają jak je słyszę....

    Skoro jemu pasuje to co Ci to przeszkadza?

    Pożycz mu lepiej jakieś dobre słuchawki jak masz, niech sobie posłucha
    MP3 ze swojego odtwarzacza na nich, jak spróbuje znowu posłuchać
    muzyki na głośniczkach od komputera to zauważy różnicę...

    BTW sprzedawane obecnie głośniczki są raczej gówniane, nawet niby
    dobre np. Creative. Kumpel kupił jakiś taki zestaw Creative'a, wydał
    chyba ze 150zł, podłączyłem do swojego kompa i... tragedia. Te
    głośniki są chyba robione pod ludzi którzy słuchają umcy umcy i bas
    musi być "zajeeebisty". Może i grały w miarę czysto (rewelacji i tak
    nie było, niewiele lepiej od chińskich noname) ale ich charakterystyka
    przenoszenia to jakaś koszmarna pomyłka. Moje stare chińskie noname'y
    grają zdecydowanie bardziej neutralnie.