  • Data: 2009-09-08 12:16:57
    Temat: Re: Jak "pogorszyć" głośniczki?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura. Końcówka mocy albo jest zasilana napięciem +/- i wtedy na
    > wyjściu też daje +/-, albo jest zasilana +/GND i na wyjściu daje +/
    > GND, ale składowa stała jest blokowana przez kondensator, więc też
    > otrzymujesz +/-

    oczywiscie mowimy pseudowzmacniaczu, montowanym w głośniczkach do komputera
    ?

    ale wiesz, jak sie obserwuje prace mambrany głosnika, to po podaniu sygnału
    ona "wyłazi" z pozycji spoczynkowej do przodu (lub tyłu jak nieprawidłowo
    podłaczony głosnik)
    trudno tu mówic o +/-

    tak czy owak, moge bez problemu sprawdzic co szeregowa dioda zrobi z
    dzwiekiem
    stawiam na brak istotnej zmiany