  • 1. Data: 2010-03-09 18:24:18
    Temat: Jak podejsc to tematu.. prosba
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    dawno nie zajmowalem sie projektowaniem stron
    byly to czasy FrontPage, wiele sie zmienilo i jestem ba bakier z
    technologiami

    o co w zasadzie chodzi?

    chcialbym stworzyc wlasna strone www, posiadam wykupione komercyjne konto
    na serwerze www.a..pl

    za kazdym razem zasiadam do tematu i nie wiem od czego zaczas
    przedewszytskim jakich narzedzi uzyc, tak aby nie projektowac na nowo
    calego wygladu strony czy tez struktury w innych programach

    nie mam pojecia co robia i jak to robia firmy ktore z tego zyja
    ich strony laduja sie szybko sa ladne i naprawde sie je przyjemnie oglada
    wiem ze zachwile ktos mnie odesle zaplac i nie marudz
    ale jestem w stanie sam podejsc do tematu przy Waszej pomocy

    strona miala by przedstawiac wlasne portofilo w zakresie fotografi
    portretowej/ reportazowej

    nie trudnie sie, ale jestem pasjonatem imprez batalistycznych i roznych
    tego typu inscenizacji
    wrzucilem dwie galeryji na strone krisvision.pl stworzone w jalbum
    no ale to chyba nie tedy droga
    materialow mam tony i nie rzecz w ich obrobce
    tylko w tym jak zbudowac ta strone by wykorzystywala obecne technologie
    cms itp

    oczywiscie stronke chcialbym wypozycjonowac by tez byla widoczna w
    sieci, prosze mnie dobrze zrozumiec, na dzien dzisisjeszy ciezko to
    wszytsko ogaranac ale nie chce pojsc w jakims kierunku
    ktory do niczego mnie nie zaprowadzi a skonczy sie to tym
    ze ktos powie chlopie to nie tak, zrob to wszystko od nowa

    nic nie daje lepszej satysfkacji niz osiganiecie wlasnego sukcesu
    dzieki wlasnej pracy

    wiec prosilkbym o zyczliwych o pomoc
    pozdr
    Kris

  • 2. Data: 2010-03-19 14:17:24
    Temat: Re: Jak podejsc to tematu.. prosba
    Od: StaCH <s...@u...com>

    On 9 Mar, 19:24, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]

    > ze ktos powie chlopie to nie tak, zrob to wszystko od nowa
    >
    > nic nie daje lepszej satysfkacji niz osiganiecie wlasnego sukcesu

    Zapoznaj sie z kursem HTML Pawla Wimmera i mozliwosciami Pajaczka.
    Jesli chodzi o galerie obrazow to ACDSee.

    Pozdrowienia!!StaCH