  • 1. Data: 2010-03-06 17:08:28
    Temat: program dodający hiperłącza do wielu plików
    Od: iv <i...@g...com>

    jest jakiś rozbudowany folder z wieloma podfolderami i mający kilkaset
    różnych plików.
    chciałbym linki do plików wrzucić na stronę, czyli tak by mozna
    odwołanie do plików na kompie zamienić na
    http://www.adres.com/glownyfolder/plikprzykladowy.do
    itd.
    czy byłby jakiś program do tego użyteczny (pod XP), bo np. w FrontPage
    trzeba by dodawać pliki pojedyńczo.
    poszukiwałem w różnych bazach programu "add hyperlinks" ale
    najcześciej są to programy do indeksowania zawartosci folderów.

  • 2. Data: 2010-03-06 18:05:31
    Temat: Re: program dodający hiperłącza do wielu plików
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 09:08:28 -0800 (PST) iv <i...@g...com> napisał:
    > czy byłby jakiś program do tego użyteczny (pod XP), bo np. w FrontPage
    > trzeba by dodawać pliki pojedyńczo.
    > najcześciej są to programy do indeksowania zawartosci folderów.
    totalcmd, lub "find . -type f" pod cygwin

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek
    http://tocheckserver.pl