  • 1. Data: 2010-03-08 22:21:58
    Temat: problem z tłem
    Od: "nolina" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Robię prostą stronę www w programie Kompozer. Nie znam żadnego języka. Robię
    tą stronę na monitorze full hd i tam wszytko wygląda dobrze. Jednak na
    monitorach o mniejszej rozdzielczości moja grafika jest z boku monitora a na
    dole przeglądarki pojawia się pasek do przewijania i można nim przewijać i
    przewijać tło które się nie mieści. Idealnie było by, żeby tło zawsze ( na
    każdym kompie) było w zadanym przezemnie kolorze i zawsze dostosowywało się do
    rozdzielczości monitora. A centralnie,pośrodku moja grafika. Czy może miktoś
    coś doradzić jak ten problem ugryźć?

  • 2. Data: 2010-03-08 23:29:34
    Temat: Re: problem z tłem

    http://kurs.browsehappy.pl/Krok/Centrowanie

  • 3. Data: 2010-03-09 10:11:12
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    nolina pisze:
    > Czy może miktoś
    > coś doradzić jak ten problem ugryźć?

    Pokaż stronę to prędzej będzie można podpowiedzieć.

    --
    kamil d