eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera? › Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
  • Data: 2017-02-07 12:15:21
    Temat: Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KOMTUR" napisał w wiadomości grup
    >W dniu 06.02.2017 o 22:37, Marek pisze:
    >Ale nazywanie pamięci wbudowanej na stałe kartą SD, to lekkie
    >nadużycie.
    >W takim razie ja mam dwie karty SD w swoim S7 :P

    Odpal Total Commandera, zobaczysz co powie :-)

    te wewnetrzna "Device Storage" mam (S4) dostepna jako /sdcard i
    /storage/sdcard0.
    No i /storage/emulated/0.

    Wiec to nazywanie z namaszczeniem :-)

    Dawno temu ta wewnetrzna storage byla IMO w dodatku zorganizowana jak
    karta pamieci, z FAT32.
    Ale to sie juz skonczylo ...

    J.