eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera? › Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
  • Data: 2017-02-07 22:31:22
    Temat: Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-07 o 21:43, Marek pisze:

    > Czy obsługa WiFi Direct jest natywna w Androidzie czy może jakiś soft
    > należy instalować?

    To zalezy od producenta telefonu. Wielu dodaje a wielu nie. Mozna zatem
    bez problemu pobrać ze sklepu i doinstalować.

    > Osobiście używam ES Explorera ale problem zaczyna się gdy ktoś nie
    > obeznany z techniką chce zgrać zdjęcia na PC. Moje zapytanie dotyczyło
    > tego typu użytkownika.

    Total Commander też daje radę. Problem jedynie w udostępnianiu na kompie
    folderu...no i jesli rzeczywiście "ciamajda" bierze się za kopiowanie z
    kompa do kompa, to zawsze są problemy. Obejściem problemu wydaje się
    użycie wspomnianego MyPhoneExplorer, gdzie z kompa sięgamy do telefonu i
    przy okazji można sobie kontakty zabezpieczyć, sms, kalendarz... a nawet
    zsynchronizować dalej.

    --
    LordBluzg(R)