-
11. Data: 2010-12-30 10:32:30
Temat: Re: Jak pisać GUI
Od: WoW <n...@m...ru>
Adam Dybkowski wrote:
> W dniu 2010-12-29 13:32 Konop napisał(a):
>
>> Będę wdzięczny za wszelkie uwagi do mojego pomysłu :).
>
> Przyjrzyj się bibliotece Skia:
> http://code.google.com/p/skia/
>
> Na procku ARM7 powinna śmigać aż miło. Skia robi rysowanie 2D
> podstawowych obiektów, dopiszesz sobie do tego jeszcze tylko obsługę
> eventów (klikania) i będzie OK.
>
> BTW: Skia leży na samym dnie Androida, poniżej jest już tylko driver LCD.
>
A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
--
+++
-
12. Data: 2010-12-30 22:07:01
Temat: Re: Jak pisać GUI
Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
W dniu 2010-12-30 11:32 WoW napisał(a):
>> Przyjrzyj się bibliotece Skia:
>> http://code.google.com/p/skia/
>>
>> Na procku ARM7 powinna śmigać aż miło. Skia robi rysowanie 2D
> A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
> krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
Przejrzyj kod źródłowy np. programu Inkscape (to jest coś a'la wektorowy
Corel Draw czy Adobe Illustrator). Rysowanie krzywych powinno gdzieś tam
siedzieć, niewykluczone że w większej bibliotece "do wszystkiego". I jak
najbardziej tylko 2D.
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
-
13. Data: 2010-12-30 22:36:39
Temat: Re: Jak pisać GUI
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Adam Dybkowski napisał:
>> A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc
>> od krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
>
> Przejrzyj kod źródłowy np. programu Inkscape (to jest coś a'la wektorowy
> Corel Draw czy Adobe Illustrator). Rysowanie krzywych powinno gdzieś tam
> siedzieć, niewykluczone że w większej bibliotece "do wszystkiego". I jak
> najbardziej tylko 2D.
I jeszcze do źródeł wszystkich źródeł, czyli do METAFONTa. Zwłaszcza jak
ktoś chce wiedzieć o co Knuthowi chodziło z tymi bezierami i bernsteinami.
Oczywiście nie do źródeł w sensie pliku mf.web -- to trzeba przepuuścić
przez program weave aby otrzymać algorytm z komentarzami i opisami
w wygodnej formie podręcznika. Do tego można jeszcze się dowiedzieć jak
zrobić dobrą rasteryzację tych wektorów.
--
Jarek
-
14. Data: 2010-12-31 07:40:24
Temat: Re: Jak pisać GUI
Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>
Klik-klik-klik... To WoW donosi :
>
> A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
> krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
>
Moze libart?
<http://www.levien.com/libart/>
Sławek
--
________
_/ __/ __/ It is forbidden to forbid.
\__ \__ \___________________________________________________
____________
/___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl