eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak pisać GUI
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2010-12-30 10:32:30
    Temat: Re: Jak pisać GUI
    Od: WoW <n...@m...ru>

    Adam Dybkowski wrote:

    > W dniu 2010-12-29 13:32 Konop napisał(a):
    >
    >> Będę wdzięczny za wszelkie uwagi do mojego pomysłu :).
    >
    > Przyjrzyj się bibliotece Skia:
    > http://code.google.com/p/skia/
    >
    > Na procku ARM7 powinna śmigać aż miło. Skia robi rysowanie 2D
    > podstawowych obiektów, dopiszesz sobie do tego jeszcze tylko obsługę
    > eventów (klikania) i będzie OK.
    >
    > BTW: Skia leży na samym dnie Androida, poniżej jest już tylko driver LCD.
    >

    A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
    krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.

    --
    +++


  • 12. Data: 2010-12-30 22:07:01
    Temat: Re: Jak pisać GUI
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-12-30 11:32 WoW napisał(a):

    >> Przyjrzyj się bibliotece Skia:
    >> http://code.google.com/p/skia/
    >>
    >> Na procku ARM7 powinna śmigać aż miło. Skia robi rysowanie 2D

    > A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
    > krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.

    Przejrzyj kod źródłowy np. programu Inkscape (to jest coś a'la wektorowy
    Corel Draw czy Adobe Illustrator). Rysowanie krzywych powinno gdzieś tam
    siedzieć, niewykluczone że w większej bibliotece "do wszystkiego". I jak
    najbardziej tylko 2D.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

    Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.


  • 13. Data: 2010-12-30 22:36:39
    Temat: Re: Jak pisać GUI
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    >> A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc
    >> od krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
    >
    > Przejrzyj kod źródłowy np. programu Inkscape (to jest coś a'la wektorowy
    > Corel Draw czy Adobe Illustrator). Rysowanie krzywych powinno gdzieś tam
    > siedzieć, niewykluczone że w większej bibliotece "do wszystkiego". I jak
    > najbardziej tylko 2D.

    I jeszcze do źródeł wszystkich źródeł, czyli do METAFONTa. Zwłaszcza jak
    ktoś chce wiedzieć o co Knuthowi chodziło z tymi bezierami i bernsteinami.
    Oczywiście nie do źródeł w sensie pliku mf.web -- to trzeba przepuuścić
    przez program weave aby otrzymać algorytm z komentarzami i opisami
    w wygodnej formie podręcznika. Do tego można jeszcze się dowiedzieć jak
    zrobić dobrą rasteryzację tych wektorów.

    --
    Jarek


  • 14. Data: 2010-12-31 07:40:24
    Temat: Re: Jak pisać GUI
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Klik-klik-klik... To WoW donosi :
    >
    > A znasz moze jakas biblioteke do grafiki 2D. Krzywe beziera, odleglosc od
    > krzywej, koła. grubosc linii zmienna, odleglosc na krzywej.
    >
    Moze libart?
    <http://www.levien.com/libart/>

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ It is forbidden to forbid.
    \__ \__ \___________________________________________________
    ____________
    /___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: