  • 1. Data: 2013-05-15 13:26:16
    Temat: Jak otrzymać ROM w postaci pliku *.zip
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    ROM Manager robi kopię romu w postaci plików *.img. Ja chciałbym uzyskać
    kopię romu jako zip. Możecie podpowiedzieć czym można uzyskać taki plik?
    Dzięki
    dcim

  • 2. Data: 2013-05-15 13:47:28
    Temat: Re: Jak otrzymać ROM w postaci pliku *.zip
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-05-15 13:26, dcim24 pisze:
    > Witam,
    > ROM Manager robi kopię romu w postaci plików *.img. Ja chciałbym uzyskać
    > kopię romu jako zip. Możecie podpowiedzieć czym można uzyskać taki plik?
    Może spakuj czymś dowolnym ten plik img ?

    P.

  • 3. Data: 2013-05-15 15:56:20
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    > Może spakuj czymś dowolnym ten plik img ?
    Pliki Zip mają zupełnie inną strukturę.

  • 4. Data: 2013-05-15 16:03:42
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dcim24" napisał:

    > Pliki Zip mają zupełnie inną strukturę.

    To wypakuj ten plik .img i to, co otrzymasz, spakuj do .zip.

    JoteR