  • Data: 2014-02-03 18:57:37
    Temat: Re: Jak oszczedzac akumulatory w UPS-ach?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-03 18:18, BartekK pisze:
    > Te starsze - typu http://www.itholix.com/images/thumbs/0003669.jpeg (z
    > diodkami led) faktycznie ciągnęły ciągle i ładnie.
    > Te nowsze - z lcd
    > http://image.ceneo.pl/data/products/8574893/i-apc-sm
    art-ups-750va-smt750i.jpg
    > - w idle ciągnie ledwo 2.5-2.7W (zakładając że akurat nie ładuje
    > akumulatorów po pracy na baterii chwile wcześniej).

    Jak masz fundusze na nowy...
    Ten nowy kupowałem rok temu to okolice 2500zł kosztowała wersja SMC1500.
    Te starsze kupisz używane za śmieszne pieniądze z nawiązką
    rekompensujące 15W różnicy.
    Mam jeszcze takiego w białej obudowie SU1000INET.
    W piwnicy gdzieś się wala do niego moduł Ethernet do zdalnego
    zarządzania/informowania po SMTP.