  • Data: 2014-02-05 01:28:44
    Temat: Re: Jak oszczedzac akumulatory w UPS-ach?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-04 10:44, Mrzafka pisze:
    > Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > W domu mam Fideltronika 650 Pro, kupionego w 1997 roku.
    > Raz już wymieniałem w nim 2 akumulatory w 2007 roku na CSB.
    > 10 lat. Jakie były oryginalne? Nie pamiętam.
    > Następna wymiana za kilka lat.

    Polskie UPSy są całkiem niezłe sprzętowo, mają tylko kiepskie
    oprogramowanie do zarządzania (a przynajmniej miały 5-6 lat temu,
    później nie weryfikowałem) Mam obecnie EVER Sinline 1200, mam go bardzo
    długo, teraz po drugiej wymianie padły mi akumulatory - wytrzymały
    jakieś 4-5 lat dokładnie nie pamiętam, oryginalne też gdzieś tyle.