-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Marek Giżyński <_...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
Date: Fri, 11 Jun 2010 14:32:36 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 9
Message-ID: <hutad8$1t3$1@node1.news.atman.pl>
References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl> <husp5l$m77$1@inews.gazeta.pl>
<hut7u0$dq4$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.gratka.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1276259560 1955 195.8.99.234 (11 Jun 2010 12:32:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 12:32:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hut7u0$dq4$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287942
[ ukryj nagłówki ]> Jak chcę swojego bociana pocisnąć, kręcę do około 4300-4400rpm
> i zmieniam bieg. Mimo, że wskazówka obrotomierza po zmianie biegu
> jest daleko za punktem maksymalnego momentu (400Nm @ 2600rpm),
> przyśpieszenie jest najlepsze.
>
Peeter - a ile Ci ARL pali w Gdanskich korkach? :)
m.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.10 15:11 .Peeter
- 11.06.10 15:15 Marek Giżyński
- 11.06.10 15:22 MadMan
- 11.06.10 15:32 kamil
- 11.06.10 15:44 Katanka
- 11.06.10 16:16 Dycco
- 11.06.10 16:28 kamil
- 11.06.10 16:31 Marek Giżyński
- 11.06.10 16:48 elmer radi radisson
- 11.06.10 16:59 .Peeter
- 11.06.10 17:01 .Peeter
- 11.06.10 17:11 MadMan
- 11.06.10 17:24 M.H.
- 11.06.10 17:45 Tomasz Pyra
- 11.06.10 17:47 Katanka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=