  • Data: 2010-06-11 12:31:08
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On nie narzucał, tylko dziwił się, ze nie kręcę go wyżej
    > :) I może dobrze, że zwrócił uwagę, bo lubie jak auto
    > optymalnie przyspiesza.

    A rozumiesz znaczenie słowa "optymalnie"? Przyspieszania do
    odcięcia nijak nie da się zaliczyć do "optymalnej jazdy"
    ;-))). Swego czasu sporo jeździłem porsche 944 (zresztą
    nadal stoi). Tam też można było przyspieszać do odcięcia, co
    zresztą nieraz praktykowałem. Tylko ja bym taką jazdę nazwał
    raczej "efektywną" (choć lepiej "efektowną") niż
    "optymalną". Auto paliło chyba koło 20 litrów, a nawet
    więcej, podczas gdy jadąc normalnie dwa razy mniej ;-)))