eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak opona "daje znaki" kierowcy?Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 00:07:47 +0430
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <ifb6c9$edi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.208.97
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293491403 14770 188.33.208.97 (27 Dec 2010 23:10:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2010 23:10:03 +0000 (UTC)
    X-User: michalvet
    X-Antivirus: avast! (VPS 101227-1, 2010-12-27), Outbound message
    In-Reply-To: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7 ThunderBrowse/3.3.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634080
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-27 22:36, Marcin N pisze:
    > Rozwinęliście wątek hamowania awaryjnego jako off-topic innego wątku.
    >
    > Padło tam wiele ciekawych uwag, które mogłyby pomóc wielu mniej
    > doświadczonym kierowcom, gdybyście nie skupiali się tak na stroszeniu
    > piórek i zadziornym skakaniu sobie do oczu.
    >
    > Może więc w tym wątku uda się rozwinąć temat bardziej merytorycznie.
    >
    > Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak
    > się nauczyć niepulsacyjnie? Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że
    > kres jej możliwości jest blisko?
    >
    > Jeśli macie ochotę odpowiedzieć - bardzo chętnie posłucham. Zgaduję, że
    > nie tylko ja.
    odpowiedz jest jedna - doswiadczenie, nic innego tego nie zastapi, jak
    jedziesz po lepszym asfalcie stopien utraty przyczepnosci czujesz, jak
    zaczyna ci sie ciagnac guma z opony, zanim nastapi uslizg, jak po zlym,
    badz za brudzonym, od razu lapiesz poslizg, jeszcze raz mowie,
    doswiadczenie, zadne wypisane teorie, choc prawidlowe ci tego nie
    wytlumacza, poki sam nie bedziesz w takiej sytuacji, ale metoda zawsze
    jest ta sama, odpuscic, a ile, to juz ci powie jedynie doswiadczenie i
    poznanie swojego moto i kapci, na ktorych jedziesz. Niestety wiedz boli,
    jakby na to nie patrzec

    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: