eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak opona "daje znaki" kierowcy?Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
  • Data: 2010-12-28 08:54:23
    Temat: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 27 Gru, 19:06, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak się
    > nauczyć niepulsacyjnie? Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że kres jej
    > możliwości jest blisko?

    Kilka lat temu bylem na czyms takim jak "szkola jazdy suzuki", w
    wypadku hamowania awaryjnego (tzn. takiego, ze zdazy sie powiedziec
    tylko "o ku...";) ) radzili (i uczyli) zablokowac tyl (i trzymac
    zablokowany praktycznie do zatrzymania - zeby nie zaliczyc highsida
    odpusczajac przy zbyt duzej predkosci jesli moto jest pod katem do
    kierunku ruchu) + przod pulsacyjnie

    Robilismy testy typu sam tyl, sam przod i hamowanie dwoma bylo
    najskuteczniejsze

    Co do "teorii" to idae byla taka, zeby bylo to proste i automatyczne,
    dla amatora pulsacyjne hamowanie zapobiega zablokowaniu przodu w
    panice..., wiec w sumie to "pulsacyjne" to jedyny odruch jaki nalezy
    sobie wyrobic..., hamujac nie pulsacyjnie zatrzymamy sie minimalnie
    szybciej, ale jest znacznie wieksze ryzyko zablokowania kola i
    wywrotki, lub pelnego odpuszczenie hamulca i hamowania "od
    poczatku"...

    WS



    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: