eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak opona "daje znaki" kierowcy?Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Date: Mon, 27 Dec 2010 23:08:08 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 34
    Message-ID: <ifb2o1$dff$1@news.dialog.net.pl>
    References: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-60-166.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1293487681 13807 78.8.60.166 (27 Dec 2010 22:08:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2010 22:08:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634077
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-27 19:06, Marcin N pisze:
    > Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak
    > się nauczyć niepulsacyjnie? Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że
    > kres jej możliwości jest blisko?

    - Jak należy hamować? ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Hamowanie.pdf )
    - Co należy wiedzieć o hamulcach ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/heble.pdf )

    PLUS:

    - Drgania motocyklowe ( http://www.yamahaxjrclub.pl/kat1/Drgania.pdf )
    - O łańcuchach ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Lancuchy.pdf )
    - Zakręty cz.1 ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Zakrety1.pdf )
    - Zakręty cz.2 ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Zakrety2.pdf )
    - Jazda we dwoje ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/We2.pdf )
    - Jazda w mieście ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Miasto.pdf )
    - Jazda w czasie deszczu ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/woda.pdf )
    - Regulacja zawiechy ( http://yamahaxjrclub.pl/kat1/Regzaw.pdf )


    "Nie mistrz teorii a uczeń praktyki" - to tekst z jednego z kawałków,
    ale z tej teorii można się co nieco ciekawego dowiedzieć i
    poeksperymentować z tą wiedzą w bezpiecznym miejscu na szosie. Przy
    dobrej przyczepności kres przodu jest jak zaczyna podnosić tyłek. I nie
    ma co się bać na dobrym, suchym, czystym asfalcie, że Ci podetnie przód.
    Koniec przyczepności tyłu jest jak zaczyna tańczyć. Czyli najlepsze
    hamowanie jak z tyłu jeszcze nie podnosi i tył nie zrywa przyczepności -
    żeby w użyciu były dwa hamulce na pełnej możliwej sile. To tyle teorii.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
    .:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
    .:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
    g

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: