  • 21. Data: 2016-02-08 14:59:12
    Temat: Re: Jak oni to robią?
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-08 o 11:55, cezar pisze:

    > źle rozumiesz. Chodzi o możliwość odtworzenia nagrania na innym
    > sprzęcie niż na którym zostało nagrane. Domyślnie jest to blokowane
    > przez wymogi nadawców (ale nie przez prawo).
    > c.

    No i wszystko teraz jasne, ale po co była w tych pytaniach wzmianka o
    "kanałach kodowanych przez nadawcę"? To mogło przecie sugerować że dla
    urządzenia nagrywającego (pendrive, karta SD czy HDD) ma znaczenie czy
    nadawca koduje sygnał.
    A ta "domyślność" to tylko od producenta sprzętu zależy. Np. mój tv
    Toshiba kopiuje materiał który można odtwarzać na każdym sprzęcie. Tuner
    DVB-T-S Ariva 250 kopiuje w sposób nieuporządkowany, miesza klipy. Żeby
    to naprawić wystarczy ręcznie sformatować nośnik NTFS (tuner domyślnie
    formatuje w Fat-32).

  • 22. Data: 2016-02-08 17:02:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Feb 2016 09:29:41 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:
    > Jasne, "jak oni to robią?" - nie wiem, napisałem tylko jak ja to
    robię.

    Odtwarzasz na PC wcześniej nagrany na dysku tunera kanał płatnej tv?

    --
    Marek

  • 23. Data: 2016-02-08 17:28:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 11:55, cezar pisze:

    > źle rozumiesz. Chodzi o możliwość odtworzenia nagrania na innym sprzęcie
    > niż na którym zostało nagrane. Domyślnie jest to blokowane przez wymogi
    > nadawców (ale nie przez prawo).

    Do tego nieodkodowany sygnał po prostu się nie nagra.

  • 24. Data: 2016-02-08 17:28:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 14:59, Trybun pisze:

> [...]
    > "kanałach kodowanych przez nadawcę"? To mogło przecie sugerować że dla
    > urządzenia nagrywającego (pendrive, karta SD czy HDD) ma znaczenie czy

    Bo ma.

  • 25. Data: 2016-02-08 17:29:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 17:02, Marek pisze:
    > robię.
    >
    > Odtwarzasz na PC wcześniej nagrany na dysku tunera kanał płatnej tv?

    Tunerem może być to PC.

  • 26. Data: 2016-02-09 09:08:36
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-08 o 17:02, Marek pisze:
    > robię.
    >
    > Odtwarzasz na PC wcześniej nagrany na dysku tunera kanał płatnej tv?

    Odtwarzam na telewizorach i tunerach, innych niż było nagrane.Na
    ekraniku PC przecie nie będę oglądał nagranych filmów. Ale oczywiście
    istnieje taka możliwość.
    Nie bardzo rozumiem tego akcentowania "płatnej tv". Przypuszczasz że
    treść tych kodowanych kanałów można nagrać bez odpowiedniej karty
    dekodującej?

  • 27. Data: 2016-02-09 22:03:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie bardzo rozumiem tego akcentowania "płatnej tv". Przypuszczasz że
    kiedyś był taki przypadek. TV z możliwością nagrywania. czyli na
    pendrive ląduje bez ingerencji to co łapie antena z dvbt. na pena można
    było nagrywać wiadomości, reklamy, ale jak już leciał konkretny film na
    polsacie, ( czy mecz jakiś?) to już się nagrać nie dało. Nie mnie się to
    trafiło, ale czytałem tutaj o takim przypadku
    ToMasz

  • 28. Data: 2016-02-10 09:09:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2016-02-09 o 22:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > film na polsacie, ( czy mecz jakiś?) to już się nagrać nie dało. Nie
    > mnie się to trafiło, ale czytałem tutaj o takim przypadku

    Ja nagrywam z dvbs. a tu prawie wszystko jest kodowane (nawet TVP1 i
    TVP2), korzystam z karty dekodującej C+. W tv naziemnej być może
    niektórzy nadawcy stosują jakieś antykopiarskie metody dla wybranych
    programów (moim zdaniem bardzo mało prawdopodobne skoro licencja jest
    tylko na teren kraju a przekaz satelitarny - kodowany), ale to już
    gestia nadawcy, a my tu o możliwościach posiadanego sprzętu.

  • 29. Data: 2016-02-10 10:40:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 Feb 2016 09:08:36 +0100, Trybun <c...@r...cb> wrote:
> [...]
    że
    > treść tych kodowanych kanałów można nagrać bez odpowiedniej karty

    No widzę , że ciągle nie rozumiesz nad czym ubolewam.
    Nie, nie przypuszczam tylko wiem i pytam konretnie o sprzęt jakim to
    można zrobić.
    Przez odtwarzanie rozumiem zgranie materiału do jakiegoś powszechnego
    kodeka w kontenerze avi. Czyli swobodne odtwarzanie na dowolnym
    sprzęcie.
    Już przedpiscy sugerowali, że można to jedynie zrobić na
    niestandardowych urządzeniach/kartach PC z customowym firmware.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2016-02-10 10:43:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Feb 2016 09:09:21 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:
    > Ja nagrywam z dvbs. a tu prawie wszystko jest kodowane (nawet TVP1
    > TVP2), korzystam z karty dekodującej C+.

    Rozumiem nagrywasz do avi? Podaj linka do kilku próbek nagrań.

    --
    Marek