  • 31. Data: 2016-02-10 11:24:41
    Temat: Re: Jak oni to robią?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-02-10 10:40, Marek wrote:
    > oczywiście
    > że
    >
    > No widzę , że ciągle nie rozumiesz nad czym ubolewam. Nie, nie
    > przypuszczam tylko wiem i pytam konretnie o sprzęt jakim to można
    > zrobić. Przez odtwarzanie rozumiem zgranie materiału do jakiegoś
    > powszechnego kodeka w kontenerze avi. Czyli swobodne odtwarzanie na
    > dowolnym sprzęcie.
    > Już przedpiscy sugerowali, że można to jedynie zrobić na
    > niestandardowych urządzeniach/kartach PC z customowym firmware.

    jak już Ci pisałem - nie tylko na customowych, ale dużo zależy od
    wsparcia producenta.
    Dla urządzeń typu CryptoBox - producent sam udostępnia software do
    konwersji:
    http://www.abcomeu.com/download-software
    PC_TOOL_ALI.rar

    Więc masz jak na talerzu podane rozwiązanie.

    Oczywiście nie ma znaczenia czy nagrywany program jest kodowany czy nie.
    Używam ponad rok i nie mam zastrzeżeń:
    http://www.satclub.pl/ab-cryptobox-650hd-test-t9420.
    html

    Jeśli producent koduje a nie udostępnia narzędzi konwertujących - to
    wszystko jest kwestą przypadku, czy oprogramowania innego producenta
    podejrze i uda Ci się przekonwertować materiał do 'formy jawnej'

  • 32. Data: 2016-02-10 12:47:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych kodowanych kanałów można nagrać bez odpowiedniej karty dekodującej?

    Z jakich urządzeń nagrywasz (marka, model)?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 33. Data: 2016-02-10 15:40:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Feb 2016 11:24:41 +0100, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > jak już Ci pisałem - nie tylko na customowych, ale dużo zależy od
    > wsparcia producenta.

    ok ok zrozumiałem za 1 razem, teraz zrobiłem pewne uproszczenie
    myślowe dla Trybuna.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2016-02-10 15:52:25
    Od: Marek <f...@f...com>

> [...]
    producenta
    > podejrze i uda Ci się przekonwertować materiał do 'formy jawnej'

    Jest gdzieś dostępna statystyka jakie sztuczki używają producenci
    dekoderów do zaciemniania użytego fsa?
    Mam pewien dvbc, na zewnętrznym dysku wymaga własnego formatu aby coś
    nagrać. Tworzy dwie partycje i kłamie o ich id (podaje, że są
    Linuxowe), natomiast te partycje nie zawierają żadnego rozsądnego fsa
    (testowałem ext*, xfs, raiser) albo ten fs jest niestandardowo
    przesunięty względem początku zdefiniowanych partycji. Przeciągnąłem
    partycje skanerem powszechnie znanych strumieni i nic nie znalazł, a
    dane na pierwszy rzut oka wyglądają na losowy szum, ale przyznam, że
    weryfikowałem dość pobierznie, w wolnej chwili sprawdzę jeszcze raz
    dokładniej.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2016-02-10 17:14:01
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-10 o 10:43, Marek pisze:

    > Rozumiem nagrywasz do avi? Podaj linka do kilku próbek nagrań.

    No, za bardzo się na tym nie znam. Jeden tuner (Ariva 250 Combo) nagrywa
    do pliku z rozszerzeniem .ts. Natomiast drugiego (AB Cryptobox 652HD) i
    telewizora (Toshiba) rozszerzenia to .mpg. Są to ustawienia fabryczne.
    Przed chwilą dla pewności porobiłem próby. Jednak temu tunerowi (Ariva)
    który nagrywa z rozszerzeniem .ts chyba musiała zaszkodzić jedna z
    licznych aktualizacji. Tak że nagranego materiału nie tylko nie idzie
    odtworzyć na innych urządzeniach ale także na nim samym, komunikat
    "nieznany format pliku". Wcześniej nagrywał i odtwarzał bez problemu.
    Pozostałe urządzenia nagrywają, i odtwarzają, na innych urządzeniach.

    Skoro nie wierzysz na słowo, to czy mógłbyś mechanizm udostępniania tych
    próbek podać? Tzn. chodzi konkretnie o stronę poprzez którą mogę taka
    operację przeprowadzić.

  • 36. Data: 2016-02-10 17:15:36
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-10 o 10:40, Marek pisze:
> [...]
    > Już przedpiscy sugerowali, że można to jedynie zrobić na
    > niestandardowych urządzeniach/kartach PC z customowym firmware.

    To ja Cię muszę uświadomić że urządzeniu nagrywającemu wsio ryba czy
    dany materiał jest w wolnym przekazie czy zdekodowany kartą dekodującą.
    Wszystko by było jasne gdybyś w swoim pytaniu nie akcentował "płatnej tv".
    Co do przedpiśców - może to tylko spekulacje, a może istotnie mają
    jakieś problemy ze swoim sprzętem. Ja na moim sprzęcie swobodnie mogę
    kopiować i odtwarzać skopiowany materiał. Jaki to sprzęt napisałem we
    wcześniejszym poście.

  • 37. Data: 2016-02-10 17:19:21
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-10 o 12:47, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Z jakich urządzeń nagrywasz (marka, model)?

    Tuner DVBT-S - AB Cryptobox 652HD Combo, telewizor Toshiba 46RL938, a
    także tuner Ferguson Ariva 650 Combo, z tym że ten tuner tylko z
    wcześniejszym oprogramowaniem, jedna z ostatnich aktualizacji pozbawiła
    go m.in możliwości nagrywania i odtwarzania materiałów audio-video.

  • 38. Data: 2016-02-10 17:47:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.02.2016 o 10:40, Marek pisze:
> [...]
    > Już przedpiscy sugerowali, że można to jedynie zrobić na
    > niestandardowych urządzeniach/kartach PC z customowym firmware.

    Nieprawda - pisałem jasno, że można również na zwykłym TV.

  • 39. Data: 2016-02-10 18:46:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > wcześniejszym oprogramowaniem, jedna z ostatnich aktualizacji pozbawiła go
    > m.in możliwości nagrywania i odtwarzania materiałów audio-video.

    OK, dzięki. Z tą Toshibą to ciekawostka, że nie koduje. Przed zakupem
    swojego TV przeglądałem parametry wielu odbiorników (głównie Samsung,
    Philips i Panasonic) i wszędzie natrafiałem na zapis, że nagrania są
    szyfrowane i nie można ich odtworzyć poza danym EGZEMPLARZEM urządzenia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 40. Data: 2016-02-10 20:48:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Feb 2016 17:47:31 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Nieprawda - pisałem jasno, że można również na zwykłym TV.

    Ale poczekaj, możesz nagranie (kanału zakodowanego) z tv (plik ts lub
    mpeg) odtworzyć na pc?

    --
    Marek