    From: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.nurkowanie
    Subject: Re: Jak oni to nakrecili???
    Date: Wed, 16 Jun 2010 21:04:44 -0700 (PDT)

    On Jun 16, 10:53 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Jak zrobiony jest ten film????http://www.youtube.com/watch?v=HG17TsgV_qI&f
    eature=player_embedded

    > Rozumiem że to kręcenie poklatkowe, dające efekt
    > przyspieszenia ruchu - to oczywiste (tytuł: timelapse...).
    > Rozumiem że powierzchnia oceanu kręcona od dołu to tylko
    > jedno ujęcie powielone na resztę zdjęć... prosty fotomontaż.
    >
    > Kamera na statywie przykręconym do skał na dnie...

    hehehe,
    Zabawny jestes

    > Ale jak się pozbyli śmieci pływających w morzu?

    Nie wszedzie jest zasyfione jak w Baltyku.

    > Jak poradzili sobie z normalną nierównomiernością oświetlenia?
    > Jak sobie poradzili z ruchem zwierząt jaki wywołują normalnie fale?
    > Przecież to względnie płytka woda - każda fala powinna mocno
    > tymi zwierzakami ruszać, w szczególności zwłoki foki wyglądają
    > jakby były przyklejone do dna.

    Jakie fale chcesz miec pod warstwa lodu na powierzchni wody?
    Dodatkowo ten lod robi za bardzo dobry soft box

    > Jak te skórkowańce takie filmy robią???
    >
    > Jestem pod wrażeniem takiej twórczości... :-)

    Jestem pod wrazeniem, ze az takie wrazenie na tobie to wywarlo

    > Ma ktoś dostęp do podobnych filmów podwodnych?

    Do filmikow to nie mam, ale mam dostep do takiej krysztalowo czystej
    wody w kilku miejscach
    Ta z lodem na powierzchni to w okolicach Alaski a w cieplejszych
    miejscach bez lodu to okolice Key West, niedaleko od mojego nowego
    domu.