eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    Date: Mon, 8 Jun 2015 10:56:06 +0000 (UTC)

    Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> wrote:

    > skrypty itp. Po włączeniu aparatu jak karta wykryje wifi to gdzieś skąd
    > mogę ściągnąć śle fotki, jak wyśle to dostaje potwierdzenie że zapisane
    > i kasuje je na karcie. Jak w piosence " pełen komfort i luksus".
    > Interesuje mnie czy taka karta dogada się z routerem co go można na
    > przykład w Play albo w innym Plusie kupić razem z abonamentem na net.

    Nie znam eyefi, ale nie widzę powodu, dla którego miałaby się nie dogadać.
    Pewnie trzeba ją jakoś skonfigurować. Dlaczego nie zapytasz na
    pl.rec.foto.cyfrowa? Tam na pewno więcej osób będzie miało doświadczenie.

    No i jest jeszcze kwestia zasięgu sieci komórkowej na dużych wysokościach.
    Mieszkałem rok na 12 piętrze w środku miasta, wiem co mówię - żeby móc
    pogadać musiałem wychodzić do kibla. Z balkonu nie było w ogóle szans.

    Ta karta eyefi ma możliwość podłączenia zewnętrznej anteny do wifi? Daleko
    masz do tego komina, widzisz go z okna? Może się okazać, że na górze nie
    będziesz miał zasięgu sieci komórkowej i będziesz musiał zrobić
    radiolinię.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/