eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
  • Data: 2015-06-07 20:04:46
    Temat: Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 czerwca 2015 19:09:30 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:21d46f81-1261-4fe8-b9ed-58ccc71da04b@googlegrou
    ps.com...

    > To chodzi o użytkowy film a nie stratę czasu. Kamera z matrycą wielkości
    > połowy paznokcia nie zapewni jakości.
    >

    > Jaki masz teraz aparat do dyspozycji? I jakie masz pozostałe części do
    > budowy tego "fotoradaru"?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba

    Aparat dopiero będzie. Na 99,8% kompakt z wymienną optyką bo bardziej niezawodny od
    lustrzanki. Nie w aparacie jest bariera tylko w transmisji. Eyefi zapewnia komfort
    nieznania się co to serwer, ftp, skrypty itp. Po włączeniu aparatu jak karta wykryje
    wifi to gdzieś skąd mogę ściągnąć śle fotki, jak wyśle to dostaje potwierdzenie że
    zapisane i kasuje je na karcie. Jak w piosence " pełen komfort i luksus". Interesuje
    mnie czy taka karta dogada się z routerem co go można na przykład w Play albo w innym
    Plusie kupić razem z abonamentem na net. Pół roku daje film o długości trzech góra
    czterech minut. Teoretycznie trzeba zrobić 25 zdjęć dziennie. Praktycznie około stu
    zdjęć dziennie. Można wziąć zwykłą dużą kartę pamięci i spokojnie na niej zmieszczą
    się zdjęcia z pół roku w rozdzielczości umożliwiającej zrobienie filmu w
    rozdzielczości 2,5k, czyli kinowej. Myk w tym że jak się coś uwali to się o tym
    dowiem jak będzie po ptokach. Codzienne przesyłanie zdjęć daje gwarancję że można
    stracić zdjęcia maksymalnie z jednego dnia. Pisząc o rozsądnej cenie miałem na myśli
    że to samo w fotoradarze zmontowane z tych samych podzespołów może mieć narzut 1000%
    a i tak klient się znajdzie. Osoba fizyczna może poszukać tańszego rozwiązania, ale
    niekoniecznie musi to być rozwiązanie najtańsze.