    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak odzyskać dysk?
    Date: Sun, 19 Feb 2017 18:39:35 +0100

    news:o8ccjc$cua$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie się pojawił tylko sobie zainstalowałeś przy okazji instalacji innego
    > softu tej firmy. Dlaczego ktoś kto nie potrafi doczytać na co daje zgodę
    > kliknięciem zabiera się do dłubania w dyskach ?

    Bo za ten dysk zapłaciłem i ma działać tak jak ja chcę. Mając Aomei nie
    powinno to być trudne. Co za problem zaznaczyć dysk i kliknąć "Odbudowanie
    MBR" albo "Tworzenie partycji"? Bez przesady. Jak się samo coś nie pieprzy
    to żaden. Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i
    popieprzył znaki. Kpiną jest to, że np. dysk zainstalowany w TV nie zadziała
    w innym TV nawet tej samej firmy i prawdopodobnie w tym samym TV po naprawie
    TV. Dużo jest takich dylematów czy coś przy okazji instalować lub nie skoro
    nie wiadomo do czego to ma być. Nie jestem pewien czy to nie pojawiło sie po
    HDClone, ale ten odinstalowałem.

    neelix