eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak odpalić rozrusznik?Re: Jak odpalić rozrusznik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Date: Sun, 12 Feb 2012 14:58:26 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <1npprub8mdlmz$.wj3goxwuo0hj.dlg@40tude.net>
    References: <p...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329055101 8695 82.143.187.50 (12 Feb 2012 13:58:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Feb 2012 13:58:21 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625913 pl.misc.samochody:2433789
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 13:37:08 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):
    > Po przekręceniu stacyjki załączany jest przekaźnik rozrusznika. Próbowałem
    > mierzyć jego prąd, ale za pierwszym podejściem się nie udało; tani miernik,
    > kiepskie przewody pomiarowe, miernik pokazuje 11A, przewody się grzeją,
    > rozrusznik nie kręci. Kolejne podejście będzie z normalnymi przewodami,
    > ale obstawiam że nie będzie to więcej niż 30A.

    Tam sa dwie cewki. Ta "rozruchowa" bierze ok 30A.

    > http://www.chmurka.net/r/rel.png

    > - K1 będzie włączany wcześniej niż K2, a wyłączany później, tak żeby tylko
    > w K2 wypalały się styki
    > - jeżeli po rozłączeniu K2, a przed rozłączeniem K1 procesor wykryje, że
    > rozrusznik nadal kręci (masa na SENS), to zasygnalizuje problem

    Uwazaj, bo tam przez chwile sam rozrusznik podaje napiecie. Trzeba chwile
    odczekac.

    > - jeżeli po rozłączeniu K1 na SENS nadal będzie masa, to będzie je załączał
    > (na chwilę) i rozłączał do skutku (i oczywiście zasygnalizuje problem)

    Nie wiem czy ma sens, ale moze faktycznie od tego pusci.

    > - na K3 został wybrany stycznik rozrusznika innego pojazdu dlatego, że taki
    > stycznik jest odporny na obciążenia indukcyjne, a takim obciążeniem jest
    > cewka przekaźnika rozrusznika w samochodzie

    To nie wiem czy jest sens dwa dodatkowe przekazniki dawac.
    Pomysl raczej nad tym zeby je jakos roznie sterowac - zeby np reset
    procesora nie uruchamial silnika.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: