  • 141. Data: 2017-10-13 17:19:35
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-13 o 17:10, Myjk pisze:

    > Niewykluczone, wszak pińćset plus i kolesiostwo trzeba zawsze opłacać.

    Nie bój nic akcyza, to nie jest wymysł PiSu. Jak wprowadzą wyższą akcyzę
    na prąd do elektryków, to o PiSie nikt nie będzie już pamiętał.

    > No jasne, bo paliwo do obecnych smrodów to się produkuje (a, przepraszam,
    > POZYSKUJE) wąchając fiołki. Z rur spalinowców też pachnie fiołkami, płyny
    > eksploatacyjne lejące się hektolitrami na drogi i w serwisach to też
    > przecież ekstrakt z fiołków.

    No więc sam widzisz, że Twój argument, że akcyza na prąd do elektryków
    jest be, ale na benzynę i ON jest cool, jest do dupy.

  • 142. Data: 2017-10-13 17:26:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2017 o 16:40, Kris pisze:

    > A w jakim celu miałbym zły linka podawać?

    Nie wiem - ale w pierwszym były inne dane niż podawałeś. A jak sięna nie
    powołałem, to zarzucam mi manipulację. kupy się nie trzyma:P

    > Ale ok- całej ryby nie dostaniesz ale przynętę chociaż dam Tobie żebyś miał łatwiej
    > W pierwszym linku jest podana część informacji o której rozmawiamy w drugim linku
    druga część.

    Ale to twój argument, więc ty go uzasadniaj. Ja się w podchody nie mam
    ochoty bawić i czytać 10 stron prawniczego tekstu, żeby udowodnić twoje
    racje.

    > Nie moja wina że w jednym miejscu tego nie ma a na jakimś innogy polegać nie
    zamierzam

    Równie dobrze mógłbym napisać, że czemu miałbym polegac na czymś co
    nawet trudno odmienić przez przypadki. Ale to z grubsza to samo co w
    twoim pierwszym linku, więc w czym problem:?

    > Jak nie lubisz prawniczego tekstu(ja tez nie lubię) to z mojego drugiego linka
    zerknij w tabelę w pkt 9,2
    > Kalkulator w dłoń, w osobnym okienku otwórz link pierwszy i ceny które podałem
    przestaną być dla Ciebie tajemnicą;)

    I nie można było od razu?

    ale - 0,2969+0,2285=0,5254 też się nie zgadza;)

    Choć rzeczywiście - jeśli opłata zmienna jest tak mocno różna, to może
    się opłacać jak w tygodniu tylko wpadasz się przespać w domu, a w
    weekendy nigdzie nie wyjeżdzasz.

    Shrek

  • 143. Data: 2017-10-13 17:30:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Oct 2017 17:14:00 +0200, nadir

    > To po co jest akcyza na CNG? Żeby ograniczyć zużycie?

    Ponieważ to jest PALIWO do silników spalinowych i jako paliwo jest
    obłożone. Mimo tego jakiś czas było zwolnione z akcyzy. I oczywiście,
    akcyza jest nałożona m.in. po to, aby ograniczyć zużycie, nawet jeśli ci
    się wydaje, że zużycie jest niskie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 144. Data: 2017-10-13 17:31:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2017 o 16:50, Myjk pisze:

    > Dla ekologii ludzi wystarczy elektryczny samochód.

    Czyli już nam globalne ocipienie nie straszne? :P

    > Co nie zmienia faktu, że starych diesli (bez DPF) się do centrum miast nie
    > wpuszcza.

    A coś z tego wynikło, bo z tego co pamiętam wyszlo że to całe umwaltzone
    nic nie zmieniło w jakości powietrza. Więc jak to jest?

    Shrek

  • 145. Data: 2017-10-13 17:36:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-13 o 17:30, Myjk pisze:
> [...]
    > obłożone. Mimo tego jakiś czas było zwolnione z akcyzy. I oczywiście,
    > akcyza jest nałożona m.in. po to, aby ograniczyć zużycie, nawet jeśli ci

    To dlaczego te sqrwysyny od 500+ planują znieść tą akcyzę?
    http://cng-lng.pl/wiadomosci/Rzad-planuje-zerowa-sta
    wke-akcyzy-na-CNG,wiadomosc,9170.html

  • 146. Data: 2017-10-13 17:50:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Oct 2017 17:19:35 +0200, nadir

    > Nie bój nic akcyza, to nie jest wymysł PiSu. Jak wprowadzą wyższą akcyzę
    > na prąd do elektryków, to o PiSie nikt nie będzie już pamiętał.

    Ja nic o PiS nie pisałem, PO też już lubi pińćset plus. Także się opanuj.

    > No więc sam widzisz, że Twój argument, że akcyza na prąd do elektryków
    > jest be, ale na benzynę i ON jest cool, jest do dupy.

    Jedyne co widzę, to że zupełnie nie zrozumiałeś co napisałem. Samochody
    spalinowe trują znacznie bardziej, nie tylko środowisko, ale przede
    wszystkim ludzi -- dlatego, w związku z tym że idzie tego sporo, akcyza na
    paliwie jest i będzie. Z tego samego powodu jest m.in. na alkoholu i
    papierosach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 147. Data: 2017-10-13 17:52:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Oct 2017 17:36:58 +0200, nadir

    > To dlaczego te sqrwysyny od 500+ planują znieść tą akcyzę?

    Może ktoś zauważył, że to mniej truje ludzi od benzyny i diesla? To może i
    ktoś zauważy, że elektryki jeszcze mniej trują i jednak nie nałoży akcyzy
    jak tutaj wróżysz?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 148. Data: 2017-10-13 17:52:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2017 o 17:36, nadir pisze:

    > To dlaczego te sqrwysyny od 500+ planują znieść tą akcyzę?
    > http://cng-lng.pl/wiadomosci/Rzad-planuje-zerowa-sta
    wke-akcyzy-na-CNG,wiadomosc,9170.html

    Spokojnie - jak mówią, że planują to planują, jak mówią że zajebią to
    zajebią:P

    Shrek

  • 149. Data: 2017-10-13 18:26:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To dlaczego te sqrwysyny od 500+ planują znieść tą akcyzę?
    >http://cng-lng.pl/wiadomosci/Rzad-planuje-zerowa-st
    awke-akcyzy-na-CNG,wiadomosc,9170.html

    A planuja, czy mowia ze planuja ?
    Bo akurat jest czas uchwalania budzetu - uwzgledniono juz te zerowa
    akcyze, czy to dopiero od 2019 ?

    A gdzies tam z drugiej strony ... moze sie Unii boja ?
    To ta pewnie tym razem chetnie dowali nam kare za brudne powietrze -
    nie bedzie problemow czy legalne czy nielegalne, reguly sa jasne, kara
    sie nalezy :-)

    J.

  • 150. Data: 2017-10-13 19:11:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Oct 2017 15:47:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W nawierzchni ?
    > Nie bardzo w to wierze.

    Ale to.własna opinia czy oparta trochę
    o akcje informujące Dave'a czy akcji solar freakin roadways?

    --
    Marek