  • 411. Data: 2014-02-07 18:28:56
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 16:28, AZ pisze:

    > Niekoniecznie. Wg. prawa podatek sie placi wg. miejsca zamieszkania
    > na 31 grudnia. Wiec jak sloik pojechal na Sylwestra do domu to wszystko
    > jest zgodnie z prawem ;-)
    > Za to polowa Warszawy powinna placic w Zakopcu ;-)

    Nie, nie - miejsce zamieszkanie nie jest tak zdefiniowane oraz tak
    interpretowane. Możesz pojechać nawet do Honolulu na sylwestra, ale
    miejsce zamieszkania pozostanie tam gdzie było.

    > Ale pomysl na miare naszego Tomaszka.

    Tak, do tego staram się minimalizować koszty uzyskania różnych
    informacji. No, ale idąc tropem jego pomysłów (i tego co napisałeś)
    to Zakopane w Sylwestra powinno jakieś polowe komisariaty stawiać,
    ponieważ potencjalnie niepłacących (bądź płacących źle) byłaby
    zdecydowana większość. Ba, a jaki biznes w produkcji podróbek:)

    > Oj tam, dla naszego specjalisty to jedno i to samo.

    Pomysł kuriozalny i nieakceptowany społecznie (choć bywał stosowany)
    - nie tylko teraz, ale i w 'dawniejszych' czasach. Postawa
    obywatelska, czyli dbanie o pewne zasady i przestrzeganie prawa to nic
    złego - jednym z elementów takich postaw to między innymi współpraca ze
    służbami, które sami powołaliśmy do pilnowania porządku. Leży to w
    naszym wspólnym interesie.

  • 412. Data: 2014-02-07 22:19:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, February 7, 2014, 6:11:35 PM, you wrote:

    > Tak z ciekawości zapytam - czy postawa obywatelska to ogólnie zła robota,
    > za którą nie należy się nagroda? Oczywiście nie uścisk dłoni komendanta.

    Jasne. Jeden taki 30 srebrników za okazanie obywatelskiej postawy
    zainkasował...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 413. Data: 2014-02-08 09:43:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Hello Tomasz,

    > Jasne. Jeden taki 30 srebrników za okazanie obywatelskiej postawy
    > zainkasował...

    Zbyt odległy kulturowo :)
    Tomaszowi bliższy jest Pawka Morozow.
    :)